G O D J U L!


Sneakpeak på vad jag ska ha på mig på julmiddagen :)
Om någon timme blir det revbensspjäll med rotsaker i ugn! Har bara ätit revbensspjäl en gång så får se hur gott/äckligt det är x) Ikväll blir det nog hockey-VM, ska utmana alla som är med idag och se om jag vinner..
Har testat min systemkamera väldigt mycket idag, första gången jag läste manualen haha xD
Vi gick kansker en kort promenad på 4 km eller nåt och fotade många änder och några hästar. Fett läskigt, mitt när jag stod och fotade dom tre änderna som var i vattnet lyfte alla (typ 40-50 stycken) samtidigt och flög mot mig så jag fick slänga mig ner på marken haha..

See yah! och  GOD JUL! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0