Recension!


Egna åsikter: Första filmen fick jag bara för ett par veckor sedan i en tidning. Jag hade velat se den jättelänge och köpte tidningen igentligen bara för filmen. Den var mycket bättre än vad jag trodde, jag tror jag sett den 8 gånger! Innan jag ska sova, medans jag äter frukost, medans jag byter om eller städar. Jag älskar den, så den får 5/5 M!
Andra filmen såg jag för bara en vecka sen, och redan från början visste jag att den inte ens var en tredjedel så bra! Det är för virrig handling, dålig handling och jag vill helst se mer vardag, mode och outfits. Resan dom gjorde var ganska tråkig, och att hon gjorde bort sig gjorde bara allt mer misslyckat.
Jag ger den 2/5 M, för att jag gillar karaktärerna och för att det var hyffsat med snygga outfits! Och jag kunde skratta ibland. Blev sjukt trött på Mr: Big i den här filmen, ville helst bara stryka honom helt! Ingen lyckad film, ett tips. Om ni ska göra en 3:e. Gör den bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0