Snart blir det tv..

Nu sitter jag i ljusblåa jeans, svart linne och min mörkblåa tjocktröja framför datorn och funderar på hur kallt det igentligen ska bli? Jag fryser om händerna, har ont i huvudet och fryser övrigt trots att jag för bara någon timme sen låg i ett varmt bad. Tycker synd om han vi köpte julgranen av, han hade varit där i 8 timmar :s Aldrig i livet!!
Nja, jag ska nog inte sälja granar när jag blir vuxen haha x) Jag vill jobba ute men med viss gräns...

Om typ 40 minuter börjar "Morden vid sandhamn" eller vad den nu hette. Såg första avsnittet igår, och även fast huvudpersonen var otroligt dryg, så måste jag se dom två sista avsnitten också.. :P
Men vi kanske hörs senare ikväll, annars så hörs vi imorron. Jag har ju:


See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0