Stor städning, steg 1!

Haha, snygg rubrik va x)
Nej, men jag ska börja planera ikväll hur jag kan göra mitt rum mysigare. Imorron börjar jag med att storstäda (dammsuga, damma av och plocka undan) och sen försöka få det lite mysigare. Hoppas det blir bra och inte tar för långt tid ;)
Sitter och kollar på Sex and the city 1, tvåan sög!, som jag blivit beroende av haha..
Älskar Carries lägenhet! Den är så mysig, den känslan vill jag få till.

När pappa hämtat posten kom flera julkort, älskar att få post :) Så kul på något sätt, känns så... gammaldags?<3
Var brevvän med 2 stycken förrut för dom bodde ganska långt bort (fast hanna träffade jag ibland) men vi gled väl isär?

Godnatt, ska fixa lite nu!


En utav få ego-pics jag tagit. Jag är inte så egotrippad x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0