ångest

Jag mår så sjukt dåligt igen! Vill bara gråta, vilket inte är jag, och bara försvinna. Vet inte vart jag ska ta vägen, sitter bara här på landet och mår skit, många skämtar om deprission. Ni ska bara veta hur jobbigt det igentligen är! det här handlar inte om att må dåligt ibland, för det gör alla. Det här är att må dåligt varje dag, ha ångest, bara vilja gråta det är inte kul. Jag är så trött på det här, jag kommer inte ens ihåg hur det ar att må bra en hel dag! Jag är 16, jag skulle inte önska det här till min värsta fiende!
Vill bara sova, i drömmarna kan jag vara någon annan. Men det är för tidigt, hela dagen går ut på att vänta tills jag får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0