f<3nta

Sitter i våran soffa lite halvt uttråkad och äter mörk choklad och dricker fanta. Brukar inte gilla fanta, men nu var det gott. Dessutom säger man ju att omväxling förlänger livet ;) är fortfarande jättesur på pappa, skrev ett helt inlägg i förrgår som jag aldrig publicerad. Där skrev jag mest av mig, men jag känner likadant!

Vad annars då? har varit ute nästan hela dagen idag med, är så himla somrigt ute att jag inte kan låta bli. fattar inte att jag klarat ännu en iskall vinter :D Hoppas ni får en trevlig kväll, det är ju påsklov ;)

Älskar dig mamma, tack för att du alltid finns här!<3 Du kanske inte vet det, men jag lovar att du är världens bästa mamma. Ingen i hela världen kan slå dig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0