Dåligt med uppdatering...


Men jag har pluggat mycket idag! Dessutom så har jag ett liv hehe x)


Det som hände under andra världskriget är så sjukt att förstå! Hur kan man "systematiskt" mörda en massa judar och andra människor. Hur fan tänkte folk, hur tänkte Hitler! Hur kan man ens bestämma något sådant!
Jag har svårt att tro att jag skulle kunna döda någon, men Hitler skulle jag inte ha tvekat en sekund. Än sen om dom skulle döda mig efterråt. Det skulle lätt vara värt det! Alla människor han dödat, att ingen gjorde något! Att dom tyckte det var okej! Jag ska inte ens börja med att uttrycka mina åsikter för då kommer det här inlägget bli väldigt långt! Men jag hoppas Hitler ruttnar i helvetet eller något annat otrevligt ställe, och hoppas att inget sånt händer igen och att alla idioter som tror att våld löser något, eller att starta ett krig ska lösa något hoppas dom dör eller något!
Om jag får en chans att göra något åt det, så kommer jag göra det! Lita på det!

Hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0