Hard rock cafe!



Godmorgon!
Igår fyllde jag och mamma år, så bloggen sköts åt sidan och vi fokuserade på att ha det mysigt istället!
Vi åkte in till Hard rock i stan och åt 2 rätters :) Gud jag är fortfarande mätt!
I slutet frågade mamma om inte vi kunde få en ballong för att jag fyllde år. Of course! Svarade han glatt.
Typ en kvart senare kom han tillbaka med hela arbetsstyrkan och en megastor glass och ett bloss! Jag tänkte "undrar vem som fyller år nu?" Och så gick dom fram till mig och sjöng, haha. Det var ganska kul men mest pinsamt x)

Hur som helst var det en av dom bästa, för just då mådde jag ganska bra! Dom i min ålder uppskattar inte sina föräldrar, men jag gör det! Det är inget fel med att inte festa och istället behålla hjärncellerna och ha mysigt med familjen. En dag finns dom inte mer :´(! USCH! Den dagen får aldrig komma!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0