berlocker <3


Jag älskar min almenacka jag köpte förut :) (bilden passar inte ihop med inlägget..)
Hej alla! :)

Var i täbban en snabbis fär ett par timmar sen, (15 minuter för att vara exakt!) och köpte då två berlocker att hänga på mitt snö armband jag fick av min moster i julklapp :) Jag vet inte varför dom ska köpa dyra saker, men jag tackar inte nej direkt x) Men hur som helst fotar jag dom i morgon då det är bättre ljus.

Jag tror jag ska se om Legally Blond igen, jag bara älskar henne i filmen! Hon är så beslutsam, envis, rolig och bryr sig verkligen inte om vad andra tycker ;) Men jag får väl se, imorron blir det lite mys innan jag ska till landet, igen, där sprack kompisplanerna :(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0