Hej alla!


Bild från nyår, snöig kram från mig till er! ;)
Idag har jag ju åkt hem från landet och har absolut inte haft tid för att blogga för jag har haft en hel del annat för mig! mamma har precis beställt skorna och väskan till mig :) Hon betalar skorna och jag väska+frakt! Dom lär vl komma nästa vecka (inte veckan som kommer!) Så jag kommer vänta väldigt mycket, håller bara tummarna för att båda sakerna ska vara bra och passa! :S

Imorron ska jag åka en snabbis till täbban, kanske ta en fika med en kompis men annars låna nya böcker och köpa ett par saker på h&m. Jag lägger in ett par tidsinställda inlägg senare ikväll men säger godnatt nu!
Somnade inte förns efter 3 timmar igår så är trött och lär inte vara upper länge :P
God natt & Sov gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0