illamående...

....idag igen! Det här är tredje dagen på raken jag mår jätteilla! Det kan inte vara vinterkräksjukan för jag, mamma och jag tror pappa har inte den "genen" så vi kan inte få kräksjukor..
Men vad kan det va då -.-'? Hatar att må illa eftersom det inte går att bara ta en ipren så går det över.

På tal om Ipren, visste ni att man inte ska äta ipren när man har astma? :O Jag fick reda på det efter att jag i typ 6 år ätit det. Det kan vara farligt, tack för varningen lite sent! Men eftersom jag ätit det så länge så spelar det ingen roll :P Bara en varning till er andra ;)

Lite senare kommer lite bilder och ett tips på ett enkelt matrecept, helt vegetariskt :)
Kram

Borde stå, ej för dom med astma -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0