Beroende framkallande


Gossip Girl är sjukt beroende framkallande,
jag älskar Chuck (har tyvärr alltid gillat "bad boys"), Blairs bitchiga attityd och allt drama! Entligt mig är Chuck och Blair det perfekta paret! Så det är vad jag har gjort den tiden jag inte bloggat det, sovit och pluggat (och självklart gått till skolan).

Jag är så trött på killar, det tar så mycket energi att fundera på vad dom tycker etc. Det är så otroligt störigt att medans vi tjejer bryr oss jättemycket om vad dom tycker, tänker och om dom gillar en medans dom glider runt och tror att dom är så sjukt snygga! För det mesta är jag glad över att jag är tjej, men inte när det gäller det här!

Okej, nu ska jag sluta babbla.
ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0