beslutsångest...

Jag har världens beslutsångest! Jag sparar ju mina pengar till Turkiet resan för där är det mesta billigare, men samtidigt kan jag ju inte köpa hur mycket som helst eftersom jag måste få med allt hem igen ;) Så jag köper lite saker ibland, som tex ringen från nelly m.m. Men nu är problemet att jag hittat min drömväska, som jag har råd med, och verkligen vill ha. Men samtidigt vill jag beställa saker så jag kan fixa min mobil, tex mobilsmycke och lite som fokis mobil fast inte lika "mycket".... Jag kanske har råd med båda, men då får jag ju börja om från början.. AHHH! Hatar att ha råd men inte kunna bestämma sig...

Det här är väskan jag vill ha. Gillar färgen och storleken är perfekt, men tänk om jag hittar en likadan i Turkiet fast billigare? Okej, jag har övertalat mig själv ;) Jag köper den inte.
Sorry för rörigt inlägg haha x)

Ni får sova så gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0