Debatt


Sitter och kollar på Debatt på svtplay, Kissie är med tillsammans med någon fd. big brother spelare och Peter som är kissies bror. Jag kan ärligt säga att jag inte gillar kissie! Hon ljuger så mycket, är för provocerande och hittar på så sjuka skönhetsideal. Men ja, hennes blogg kan vara lite underhållande. Men oftast blir jag bara störd på henne, för att hon är så plastig, photoshopar sig själv etc.
Men i Debatt börjar någon töntig journalist säga att det är Kissies fel att ätstörningarna ökar. Och visst, till en viss del kan den kanske stämma. Men bara för att Kissie är "känd" så kan man inte skylla ifrån sig på henne. Allt är inte hennes fel. Jag fattar inte att jag försvarar henne, för det hon håller på med är sjukt. Men fortfarande, varför skyller dom ifrån sig på henne bara för att många vet vem hon är?
jag orkar inte med vissa människor! Seriöst, skaffa ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0