I want to be happy, but I can´t!


Jag tror jag blir lycklig när jag får åka till Turkiet och det blir sommar...
Jag vet inte varför jag helt plötsligt känner mig deprimerad. Kan bero på delvis att jag är trött på att vara sjuk och inte kunna andas, vill dessutom cykla men det kommer jag inte kunna göra förns på måndag :P
Dessutom så är jag trött efter tre skoldagar eftersom jag inte är van och så har jag ont i huvudet. Mycket gnäll? Oh yes! Men vad ska man annars göra? Bara jag och Chilli hemma, bara vatten att dricka, inget kul på tv:n, inget kul på datorn. Funderar på att rita, för det brukar jag blir glad av, har ritat en cool bild som jag ska rama in, ni får se den när den är klar.<3
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0